לפרטים נוספים ויצירת קשר:
* שם:
* טלפון:
אימייל:

רכישת בתים ודירות באבן יהודה

 
דירות ובתים באבן יהודה החל מ- 2,450,000 ש"ח בפרויקט דיור יוקרתי בסביבה ירוקה!
דירות 3 חדרים, דירות גן וגג, דופלקסים, וילות, ובתים צמודי קרקע
 

 

רכישת בתים ודירות באבן יהודה

 

חושבים לרכוש בית או דירה חדשה באזור אבן יהודה? במרחק נסיעה קצר מאזור אבן יהודה והסביבה, יוצא לדרך ממש בימים אלו פרויקט תל מונד החדשה – פרויקט דיור ייחודי מסוגו, בסביבה הירוקה של תל מונד בשרון. פרוייקט תל מונד החדשה, במרחק נסיעה קצר מאבן יהודה, פותח בפניכם מגוון של אפשרויות דיור הכוללות: וילות ובתים פרטיים בשרון, דירות גן ודירות שלושה חדרים ומעלה לרכישה מיידית.

 

אז למה דווקא אזור אבן יהודה, השרון והסביבה?

בואו להכיר את אבן יהודה ולבנות בה את ביתכם החדש! אבן יהודה נמצאת בדיוק במרכז אזור השרון, בין הענף הדרומי לכיוון רמת השרון לבין הענף הצפוני לכיוון חדרה ופרדס חנה: מרחק שקול לחלוטין בין הקטבים. הדבר מקרב אתכם גם לגוש הערים המרכזי של תל אביב-יפו וגם לערי השרון באשר הן. מבחינת תשתית כבישים, נחשבת אבן יהודה לאחת הערים הנוחות בישראל בשל כך שהיא יוצאת ישירות לכביש 4 הראשי, ללא כבישים פריפריאליים. יציאות נוספות מהעיר לכביש 553 יצריכו נסיעה של לא יותר מק"מ על מנת להגיע לצומת דרור המחברת את העיר לכביש 4 מצדה הדרומי. בתוך היישוב – תמצאו איכות חיים חסרת פשרות המשלבת חיים בעיר עם כל סממני הנוחות, עם חיי מושב בפועל, כאשר מסביבכם הכול שקט והנופים שמולכם ירוקים.
 

 רכישת בתים ודירות באבן יהודה


עיר בהתפתחות: מתאימה מאד לזוגות צעירים ומשפחות

העיר תהפוך בקרוב לאחת הבנויות ביותר בארץ, ולכן שווה לבדוק כבר עכשיו אפשרות לרכוש שם בית, דירה או וילה חדשה. העיר מציעה רמת חיים ואיכות חיים חסרי פשרות בכל מובן שהוא: מתחבורה ועד תעסוקה, מלימודים לכל הגילים ועד פנאי. לכן, יותר ממשתלם להשתקע באבן יהודה, לשריין לעצמכם חלקת אדמה בעיר שכזו וליהנות מכל היתרונות של עיר בהתהוות, אשר תהיה אחת מהיוקרתיות והחשובות בקרוב. 

 

מחפשים בית באבן יהודה למכירה? הכירו את פרויקט "תל מונד החדשה"

בפרויקט "תל מונד החדשה" מציעים לכם בתים חדשים לאחר בנייה - מכל הסוגים: דירות גן, דירות גג וקוטג'ים. הפעם – לא מפספסים: נכנסים בעובי הקורה! "תל מונד החדשה" סייעה ללא מעט דיירים להתחדש בקרקעות, נחלות ובתים חדשים. כעת, הגיע תורכם להכיר את סביבת מגוריכם החדשה והיוקרתית לעתיד לבוא!

צור קשר לקבלת פרטים נוספים אודות הפרוייקטים שלנו!

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט