לפרטים נוספים ויצירת קשר:
* שם:
* טלפון:
אימייל:

 

יזמות נדלן בשרון

יזמות נדלן בשרון

 

על מנת להצליח בנדלן הישראלי ובגדול, וגם לאפשר לעצמכם תנאי מגורים מעל ומעבר, טוב תעשו אם תעברו להשתכן בשרון. נכון, לחלקיכם זה אולי נשמע גרנדיוזי ורחוק מהמציאות, אבל המצב כיום הוא שהשרון קרוב אליכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים מבחינה כלכלית. כיצד, אם כן, ניתן להתברג באחד האזורים היוקרתיים במדינה בעלות מופחתת וללא ירידה בתנאים במהלך המגורים? 

 

יזמות על בסיס קניית דירה

 

ביזמות זו אתם מאתרים בעצמכם דירה בשרון למכירה. לא חייבים לאתר אותה בבני ציון ובמושבי היוקרה. גם באזורים פשוטים יותר מבחינה נדלנית לא חסרים בתים למכירה, ובשונה מהעבר, זו קנייה שהיא יותר ממשתלמת, כי השרון נמצא במגמת עלייה ולא ירידה, מה שנכון גם לגבי נקודות ישוב מבוססות ויוקרתיות פחות מן האחרות. את המהלך ניתן לעשות באמצעות מתווכים, או בכוחות עצמכם, אם יש לכם את הכישורים הדרושים להתמקח ולנהל משא ומתן עם מוכרי ומשווקי דירות.

 

יזמות על בסיס חבירה לקבוצת רכישה

 

אסטרטגיה קלה יותר, האומרת כי אתם קונים יחידת קרקע, ופרטים אחרים בקבוצת הרכישה קונים או קנו כבר קרקעות למטרת בנייה. הסוד בקבוצת רכישה הוא לקנות יותר מקרקע אחת, וכך, ביום בו הקבלן מגיע לבנות, ניתן לספק לו בחינם את אחת הקרקעות, בתמורה לבניית הבית שלכם על ידו בקרקע שלכם. לכן, באזורים בהם פעלה קבוצת רכישה בדרך כלל רואים 2 סוגי בניינים: חלק מהם הם בניינים בבעלות מלאה של הקבלן, וחלקם בבעלות הדיירים, לאחר שהאחרון בנה אותם עבורם. יצוין כי בחלק מהמקרים גם בשוק הבתים הפרטיים רואים התנהלות שכזו, לפיה אזור-בתים אחד הוא אזור של הדיירים, והאזור השני שייך לקבלן.

 

מדוע כדאי להיות חלק מפרויקטי יזמות נדלן חדשה באזור השרון?

 

אזור השרון תמיד היה מהמובילים בישראל מבחינת יוקרה ופרסטיג'ה. האזור היה מאז ומעולם ירוק, יפה ופורח, וסיפק חינוך, תרבות ושגשוג רבים לתושביו. כיום, נטיית המגמה היא לעלות בכיוונים אלה בשל המצאותו של האזור לפני תנופת פיתוח אדירה מבחינת חינוך ותשתיות. לכן, אם אתם רוצים לקבוע בית במקום טוב באמת, טוב תעשו אם תקבעו אותו בשרון על חלקיו השונים.

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט