לפרטים נוספים ויצירת קשר:
* שם:
* טלפון:
אימייל:

 

דירות ובתים במושב בני דרור

דירות ובתים במושב בני דרור

 

 

בני דרור הנו המושב ב- ה"א הידיעה של מועצה אזורית לב השרון. בניין המועצה ממוקם בכניסה למושב, ובסמוך לו ממוקם קניון לב השרון, שהוא קניון עשיר במגוון חנויות ומסעדות מכל הסוגים. צפונית לקניון תוכלו למצוא את מתחם פרוטיאה בכפר, מרכז גמלאים שהתפרסם בעיקר בזכות בית הקפה "אצל עדנה" בו מתקיימים קונצרטים מהטובים בישראל. מושב בני דרור ממוקם ממזרח לקניון ולמתחם הנ"ל, מרחק של חצי דקה הליכה רגלית. המושב מציע בתים ודירות מסוגים שונים, המתאימיל למשפחות ולזוגות המחפשים איכות חיים משודרגת.
 
 
דופלקסים ודירות חד קומתיות
 
 
ניתן לגור בדירות חד קומתיות או בדופלקסים. אם החלטתם שאתם קונים בית שלם – משלכם, מומלץ להשקיע עוד מעט כסף ולקנות בית עם מרתף עם כניסה נפרדת. את המרתף תוכלו להשכיר כדירה בפני עצמה ולהשתמש בדירה שלכם לעשיית כסף מהירה. אם הדופלקס שלכם ממוקם במיקום גבוה תוכו ליהנות מנוף ירוק יפה של המושב וסביבתו.
 
 
דירות דו משפחתיות
 
 
מודל נוסף של דירות הוא הדו משפחתיות. לכאורה זה נראה כמו דופלקס, רק שלכל קומה ישנה כניסה נפרדת באמצעות חדר מדרגות קטן ומשותף. בדרך זו, אתם גרים 2 משפחות ללא וועד בית, ומתחלקים בהוצאות המיני-בניין. 
 
 
ריאות ירוקות רחבות יריעה
 
 
למותר לציין כי בני דרור היא אחת הריאות הירוקות הגדולות בלב השרון. האזור גדוש בפארקים ובאזורים בהם נשתל דשא. בנוסף, כמעט לכל מושב בלב השרון וסביבתו ניתן להגיע ברגל. גם לקדימה צורן (כלומר רק לעיר קדימה) ניתן להגיע ברגל דרך פרדס רחב יריעה החוצץ בין 2 המושבים. 
 
 
מחירים נגישים – מהרו לשריין לעצמכם בית
 
 
בבני דרור תוכלו למצוא את מששכנכם בקלות יחסית למושבים אחרים באזור השרון, ועוד ליהנות מקרבה למועצה האזורית אם וכאשר תזדקקו לשירותיה. על מנת למצוא דירה בבני דרור תוכלו לנקוט במגוון אסטרטגיות כמו למשל הלוואת משכנתא בנקאית, או הלוואה לכל מטרה מהבנק והשלמתהּ למשכנתא. ניתן גם להשיג הלוואה מאתנו להקלה בעומס התשלומים ולזמינותם. תנאי הרכישה אופטימליים ומאפשרים לכם להגיע לבית משלכם בקלות יחסית. 
 
 
פנו אלינו למידע נוסף על דירות ובתים במושב בני דרור, הנחשב לאחד המבוקשים במועצה אזורית לב השרון!
 
 

 

 

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט