לפרטים נוספים ויצירת קשר:
* שם:
* טלפון:
אימייל:

 

דירות חדשות במושבים בשרון

דירות חדשות במושבים בשרון

 

 

על מנת לספק לכם מידע נחוץ על דירות חדשות במושבים בשרון, יש צורך לדעת מספר פרמטרים שיסייעו לכם בבחירתן. ראשית כל, התקציב. דירה בשרון הנה נכס מגורים אשר תקציב קנייתו מתחיל ממיליון וחצי שקלים עבור דירת בניין 3-4 חדרים. בתים פרטיים גדולים עשויים להגיע גם ל- 3 ולעתים 4 מיליון שקלים חדשים. אתם תצטרכו להכין את התקציב הנדרש על מנת להגיע לדירה שאתם תוכלו להרשות לעצמכם. במידה וסל ההרשאות שלכם גבוה משחשבתם, כלומר יש לכם אפשרויות רבות הודות לתקציב גבוה שהעמדתם, מומלץ לבחור בפתרון הדיור הנחוץ לכם מבחינת הצורה, מבנה הדירה והסמיכות שלה לכבישים ועורקי תחבורה.
 
 
בחירת הדירה בהתאם לתקציב הדייר

 
כפי שציינו, דירה בשרון עומדת כיום על 1.5-4 מיליון שקלים חדשים בממוצע. את הדירה יש לבחור בהתאם לתקציב הנדרש. קחו בחשבון שגם אם מציעים לכם כאן תנאי מימון, אין זה אומר שהבנק יאשר לכם משכנתא. במידה ותנאי המימון שהוצאו לכם ייטיבו אתכם, עדיין יש לנהל משא ומתן עם הבנק לווידוא שהמשכנתא תאושר לכם. כניסה להסכם אתנו לפנו שביקשתם משכנתא תאלץ אתכם לשלם לנו גם אם היא לא אושרה, לכן כלכלו את צעדיכם בתבונה.
 
 
בחירת סוג פתרון הדיור: ריאה ירוקה או קרוב לצירים מרכזיים

 
לעתים, ישנן דירות ריאו ירוקות על הצירים המרכזיים עצמם, למשל אם מדובר בשדירת עצים או שדירה עם פארק במרכזה. הבחירה היא בין דירה פנימית בתוך השכונה שתאלץ אתכם לנסוע בה מרחק לא קטן עד שמגיעים לכביש הראשי, או לגור ליד הכביש הראשי ולהצליח לנסוע כמו שצריך בהינתן שתצטרכו לצאת מהעיר. 
 
 
בחירת סוג פתרון הדיור: דופלקס או דירה

 
דופלקס הוא בית פרטי לחלוטין עם 2 קומות. דירה היא יחידה הנמצאת בבניין, ואתם גרים עם שכנים. חשוב לבחור בפתרון הדיור הרצוי לכם. מומלץ לדעת ולהכיר שמי שיש לו כסף עדיין לא צריך למהר לבחור דופלקס. המשמעות של בעלות על דופלקס היא ארנונה יקרה יותר ומחויבות לטיפולים חקלאיים תכופים בחצר, בעוד שבבניין אין לכם חובות כאלו (הארנונה נמוכה יותר, והחצר מתוחזקת על ידי וועד הבית). קחו זאת בחשבון כשאתם בוחרים בית צמוד קרקע ביחידה עם שטחים חקלאיים.

 

 

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט