לפרטים נוספים ויצירת קשר:
* שם:
* טלפון:
אימייל:

 

דירות גן חדשות

דירות גן חדשות

 

איתור דירות גן חדשות בשרון היה מאז ומעולם משימה שלא מעט דיירים פיללו לה. השרון מפורסם בעיקר בשל כך שהוא ירוק וחקלאי, ועל אף מגמת התיעוש שלו, האזרחים שיודעים ומכירים את הנעשה שם יודעים שהם מעוניינים בסביבה ירוקה. לכן, דירות גן חדשות בשרון הן כורח המציאות של רבים וטובים מהאזור, אך לצעררם הן הולכות ומתמעטות. כיצד בכל זאת מוצאים אותן בקלות?
 

דירות בניין בבניינים של תמ"א 38

הדרך הפשוטה ביותר לברר האם ישנן דירות גן היא לקרוא אלו פרויקטים של תמ"א 38 או פינוי בינוי נעשים באזור. יש לברר מי הוא הקבלן, לשוחח עמו ולברר מהי התוספת שהוא יבנה לעצמו בתמורה לבניית הבניין. לעתים הוא יבנה פנטהאוז, לעתים דירה בגגל ולעתים דירת גן בקומת העמודים הכי תחתונה. במקרה כזה, שאלו את הקבלן אם הוא מוכר את דירתו.
 

מיזמים יזמיים בשרון

דרך שתנגיש לכם מחירים זולים יותר עבור דירות גן חדשות בשרון תהיה בשיחה עם בעלי מיזמים יזמיים בשרון. בשונה מקבלנים שעמלו קשה על דירת הגן שלהם והם צפויים למכור אותה ביוקר, יזמים שבנו מראש דירות גן ימכרו אותן במחיר נמוך יותר על פי רוב, אך לא בהכרח. עליכם לברר מול היזמים גם מה הם תנאי התשלום מולם, האם ניתן לשלם סכום חלקי ולשלם את השאר באכלוס, וכד'.
 

הסדרת תנאי התשלום של דירות גן

על מנת להסדיר את התשלום של דירות גן נדרש ידע במספר תחומים. ראשית כל, משכנתא. הרבה אנשים טועים וסבורים כי אם חברה יזמית הסכימה לתת לכם דירה בתמורה לסכום התחלתי, ואת השאר תשלמו באכלוס – זה אומר שהבנק חייב להסכים. חלקם אפילו טועה יותר, ולא מגלה בכלל לבנק שהוא מתכוון לקחת משכנתא, אלא פשוט מבקש הלוואה על הסכום שדרש היזם, תוך הגדרתה כ- Grace או "לכל מטרה", ואז יש לדייר שקט מהיזם, עד שמגיע רגע האכלוס. ברגע האכלוס, אם הבנק מסרב לתת משכנתא, הלקוח נמצא בבעיה מאד רצינית, ולעתים הוא יידרש לשלם ליזם פיצויים. לכן, לפני הכל מסדירים משכנתא. רק לאחר שהיא הוסדרה, יש לפנות ליזם ולשאול לגבי תשלום התחלתי לדירה.

 

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט