לפרטים נוספים ויצירת קשר:
* שם:
* טלפון:
אימייל:

 

בתים ודירות חדשות בעין ורד

בתים ודירות חדשות בעין ורד

 

מי אינו מוכן לגור באיכות חיים של מושב באזור הנחשב למרכז הארץ? הילדים ישחקו ללא חשש בגינה ירוקה, אוויר צח ונופים מדהימים. חיי קהילה נהדרים ועשירים והרבה משפחות צעירות? מי שחולם על אפשרות כזאת כדאי שיתעניין לגבי בתים  ודירות חדשות בעין ורד. ניתן למצוא קבלנים שבונים דירות בפרויקטים חדשים בעין ורד או בתים שגם נמצאים למכירה במושב זה. החינוך מפותח ומושקע בעין ורד וניתן למצוא בתי ספר ממלכתיים ותיכונים הנמצאים בקרבת מקום והם נחשבים לחינוך ברמה גבוהה. במחיר של דירה בתל אביב, ניתן לרכוש בית חלומות קטן, עם גינה , מה שיתאים לאיכות חיים טובה יותר לכם ולילדיכם.

 

לגור בלב השרון באווירה כפרית ושלווה

 

מועצת לב השרון, חולשת על 18 יישובים כפריים באזור זה. עין ורד, הינו אחד מהמושבים הוותיקים ביותר באזור ומאכלס אוכלוסייה חדשה  ומתחדשת. המיקום בכביש 4 ובצומת בני דרור, הפל את המושב לאטרקטיבי ביותר. האטרקטיביות של יישוב זה, משך אליו לא מעט משפחות צעירות ובתי הרחבות כך שהביא את המושב לפעילות ערה של ילדים ובני נוער. יישוב זה, הינו שקט ואיכותי. ביישוב גרים כ-1500 תושבים והאוכלוסייה, היא ברובה חדשה. זו הסיבה, כי רבים מהזוגות מחפשים לרכוש בתים ודירות חדשות בעין ורד. האוכלוסייה היא מהממוצע ומעלה, שכן בתים באזור ודירות יקרות יותר מאשר באזורים המרוחקים יותר בכוון מזרח כביש 4.

 

גם מרכזי בילוי ביישוב המבוקש למגורים בשרון

 

ישנם מרכזי בילוי במושב עין ורד, קניון שיש בו בתי קפה, חנויות ומסעדות וכן, ביישוב הסמוך תל מונד, ניתן למצוא גם מרכזי קניות רבים וקניונים. ההתפלגות של הגילאים במושב, מצביעה על אחוז גבוה של אוכלוסייה בגילאי ה-40 וכן, ילדים מיסודי ועד לחטיבת הביניים. כדאי כי תעשו סיור מקיף, לפני שתרכשו בתים ודירות חדשות בעין ורד, שאלו אנשים אם אוהבים את המקום, כמה זמן הם גרים, כיצד מאורגנים חיי הקהילה ביישוב, אילו בתי ספר וגנים יש ביישוב ואם הם מרוצים, כך תדעו ותהיו בטוחים כי ללא ספק, זה המקום שיתאים לכם לגור בו.

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט